Monika Gabryel
– Trener AVENHANSEN
Doświadczony specjalista sprzedaży i obsługi klienta, zasobów ludzkich oraz efektywności pracy. Ekspert w dziedzinie rozwoju potencjału pracowników wszystkich szczebli – od wzmacniania kompetencji osobistych po doskonalenie płaszczyzn ściśle zawodowych. Entuzjasta żywej ekonomii społecznej i aktywizacji społeczno-zawodowej.
Dlaczego szkolę?
To proste! – mam talent do pracy rozwojowej z ludźmi, do łączenia w jednym szkoleniu, możliwości realizacji kilku celów, dzięki czemu dostarczam ludziom wielowymiarowe kompetencje, pozwalające skutecznie działać w realnym środowisku pracy i także w życiu osobistym. Największą satysfakcją i mega dawką motywacji jest sprzężenie zwrotne – a więc informacje od uczestników na temat tego, co dla siebie odkryli, zyskali ze szkolenia, w czym im pomogłam. Wiem, że umiem prowadzić proces szkoleniowy w taki sposób, aby dodawać uczestnikom siły, do pokonywania barier i ograniczeń, gdyż wierzę gorąco, że każdy może rozwinąć swój naturalny potencjał, a słabości wykształcić choćby na tyle tylko, aby móc w pełni czerpać ze swego wrodzonego talentu.
Wykształcenie
Pedagog społeczny, trener szkoleń warsztatowych (absolwent Szkoły Trenera na Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, obecnie u schyłku procesu certyfikacji trenerskiej na poziomie EQF 4 – trener wg Europejskich Ram Kwalifikacji)
Menadżer Zasobów Ludzkich Szkoły Kształcenia Menadżerów w Poznaniu (specjalista zasobów ludzkich, efektywności pracy)
Kursy specjalistyczne: „Psychologia dla trenerów”, „Zarządzanie zmianą”, „Team building”, „Akademia rozwoju osobistego”, „Menadżer Projektów EFS”, itp.
Doświadczenie
Od kilku dobrych lat prowadziłam trenerską działalność freelancerską, piszę artykuły, prowadzę doradztwo i konsultacje. Jestem autorem i realizatorem wielu śmiałych projektów szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji sprzedażowych (głównie sieci sprzedaży), obsługi klienta, umiejętności interpersonalnych, efektywności pracowników, kompetencji menedżerskich, aktywizacji zawodowej i ekonomii społecznej. Pracując z organizacjami czerpię z 11-letniego doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów oraz 5- letnie w zarządzaniu personelem i menadżerstwie. W działaniach trenerskich szczególną uwagę przywiązuję do praktycznego obszaru funkcjonowania CZŁOWIEKA W FIRMIE i kreowania EFEKTYWNOŚCI PRACY. Czuję się mocna w aktywizacji społeczno-zawodowej nie tylko osób bezrobotnych, ale i także pracowników, u których wdarła się rutyna, którzy tracą chęci i energię do działania – stwarzam wtedy przestrzeń do rozwoju potencjału i do wydobycia pokładów motywacji.
Obszary specjalizacji:
obsługa klienta, budowanie relacji z klientami
techniki sprzedaży
zasady merchandisingu
zarządzanie zasobami ludzkimi
umiejętności menadżerskie i przywództwo
zarządzanie zmianą w organizacji
rozwój osobisty i kompetencje społeczne
rozwój potencjału pracowników i coaching
aktywizacja społeczno-zawodowa
ekonomia społeczna
treningi motywacyjne
team building / integracja
Moje najciekawsze szkolenie
Ah,… każde, ale to naprawdę K a ż d e jest ciekawe! O którymkolwiek bym nie pomyślała, to zawsze spotykałam na nich ciekawe osobowości, ludzi dzielących się wiedzą, doświadczeniem … i od nich sama się uczyłam… i kolejne projekty stawały się jeszcze ambitniejsze. Tak dzieje się do dziś, gdyż zdecydowanie sądzę tak jak Boyer: szkolenie jest wtedy efektywne, gdy trener uczy się razem ze swoimi podopiecznymi! – w edukacji chodzi przecież o odkrywanie wiedzy i szukanie sposobów na doświadczanie, kształcenie umiejętności i światopoglądu do modelowania właściwych postaw.
Hobby
Kocham pomagać ludziom rozwijać potencjał osobisty i zawodowy, wobec tego wolnego czasu nie mam zbyt wiele – profesjonalna praca wymaga zaangażowana. Staram się jednak nie zapomnieć o rodzinie, o zabawach z moim „super przedszkolakiem” – razem oddajemy się spacerom, podróżom, odkrywaniu…… Zarówno mnie jak i synka inspiruje teatr i klimatyczne miejsca kulturalno-turystyczne.
Szkolenia otwarte
2012.11.22 – 2012.11.23 / Zakopane
Efektywna obsługa klienta w urzędzie – praktyczny trening z elementami technik radzenia sobie ze stresem (Limitowana Edycja)
Szkolenia zamknięte
Efektywna obsługa klienta w urzędzie – praktyczny trening z elementami technik radzenia sobie ze stresem